Děláš a máš na starosti:
- jsi v každodenním kontaktu se zaměstnanci napříč společností a hlavní parťák vedoucích jednotlivých oddělení a jejich zástupců
- účastníš se každodenních porad vedoucích zaměstnanců
- zajišťuješ komplexní personální administrativu – tvorbu pracovně-právní dokumentace, on-boarding a off.-boarding procesy, odborná školení, BOZP a PO (včetně nastavení a supervize), zajišťuješ lékařskou péči (vstupní, periodické, výstupní a mimořádné prohlídky), interní komunikaci, hodnotící a motivační pohovory aj.
- komunikuješ s orgány státní správy (přihlášky, odhlášky zaměstnanců, evidence DPN, OČR, vystavování potvrzení, evidence statistik apod.)
- eviduješ docházku všech kolegů, spravuješ a nastavuješ docházkový systém (Action.Next)
- zajišťuješ, zpracováváš a zodpovídáš za podklady pro mzdy všech svých kolegů
- organizuješ a vedeš výběrová řízení – kompletní náborový proces
- sleduješ a implementuješ legislativní požadavky, pracovně-právní předpisy a směrnice
- staráš se o obsah na našem facebooku a zajišťuješ HR marketing
- organizuješ jednání a konzultace ohledně odměňování zaměstnanců na měsíční bázi, spravuješ a vylepšuješ benefitní systém společnosti, eviduješ benefitní nároky jednotlivých zaměstnanců
- zpracováváš tabulky, přehledy, seznamy především v MS Excel a pracuješ v Money S3
- připravuješ a realizuješ firemní akce pro zaměstnance
Uff, pokud jsi dočetl/a až jsem tak je ti jasné, že hledáme člověka, který už má v HR něco za sebou, je zcela samostatný, znalý zákoníku práce, má komunikativní povahu a nezalekne se někdy obtížnějších úkolů. Má chuť se zdokonalovat, nastavovat procesy, velkou dávku empatie, emoční inteligence a schopnost nadhledu. I časová flexibilita na této pozici je někdy důležitá.
Měl/a bys mít tyto zkušenosti, znalosti a schopnosti:
- SŠ/VŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti z HR
- velmi dobré komunikativní schopnosti, empatii
- pokročilé dovednosti s PC (MS Office, především XLS), výhodou je znalost programu Money S3
- samostatná jednotka – umíš si řídit a organizovat svou práci, pečlivý/á, zodpovědný/á a časově flexibilní
- nemusíš znát Zákoník práce nazpaměť, ale musíš vědět, jak jsi poradit, kde co najít a mít alespoň průměrné pracovně-právní vědomosti
- můžeš nastoupit co nejdříve
Získáš od nás:
- zázemí české strojírenské společnosti rodinného typu
- pracoviště 15 min autem z Jičína – Osek 113 (Sobotka) a samostatnou kancelář
- pružné rozvržení pracovní doby
- 20 + 5 dní dovolené, možnost firemní výuky angličtiny, závodní stravování / stravenkový paušál, příspěvek na penzijní / životní pojištění, odměny za pracovní a životní jubilea, aj. (telefon a notebook je samozřejmostí )
- mzdu odpovídající tvým znalostem a zkušenostem
- samostatnou a velice důležitou pozici ve společnosti
- příležitost být součástí týmu skvělých vedoucích - parťáků, kterým budeš k ruce a ani oni tě nenechají ve štychu, když budeš potřebovat podporu
- nástup ihned / dohodou.
Pokud tě tato pracovní příležitost zaujala, zavolej nám nebo napiš ještě dnes! Kontakt najdeš tady. Těšíme se, až tě poznáme.