Děláš a máš na starosti:

  • jsi v každodenním kontaktu se zaměstnanci napříč společností a hlavní parťák vedoucích jednotlivých oddělení a jejich zástupců
  •  účastníš se každodenních porad vedoucích zaměstnanců
  • zajišťuješ komplexní personální administrativu – tvorbu pracovně-právní dokumentace, on-boarding a off.-boarding procesy, odborná školení, BOZP a PO (včetně nastavení a supervize), zajišťuješ lékařskou péči (vstupní, periodické, výstupní a mimořádné prohlídky), interní komunikaci, hodnotící a motivační pohovory aj.
  • komunikuješ s orgány státní správy (přihlášky, odhlášky zaměstnanců, evidence DPN, OČR, vystavování potvrzení, evidence statistik apod.)
  • eviduješ docházku všech kolegů, spravuješ a nastavuješ docházkový systém (Action.Next)
  • zajišťuješ, zpracováváš a zodpovídáš za podklady pro mzdy všech svých kolegů
  • organizuješ a vedeš výběrová řízení – kompletní náborový proces
  • sleduješ a implementuješ legislativní požadavky, pracovně-právní předpisy a směrnice
  • staráš se o obsah na našem facebooku a zajišťuješ HR marketing
  • organizuješ jednání a konzultace ohledně odměňování zaměstnanců na měsíční bázi, spravuješ a vylepšuješ benefitní systém společnosti, eviduješ benefitní nároky jednotlivých zaměstnanců
  • zpracováváš tabulky, přehledy, seznamy především v MS Excel a pracuješ v Money S3
  • připravuješ a realizuješ firemní akce pro zaměstnance

Uff, pokud jsi dočetl/a až jsem tak je ti jasné, že hledáme člověka, který už má v HR něco za sebou, je zcela samostatný, znalý zákoníku práce, má komunikativní povahu a nezalekne se někdy obtížnějších úkolů. Má chuť se zdokonalovat, nastavovat procesy, velkou dávku empatie, emoční inteligence a schopnost nadhledu. I časová flexibilita na této pozici je někdy důležitá.

Měl/a bys mít tyto zkušenosti, znalosti a schopnosti:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • předchozí zkušenosti z HR
  • velmi dobré komunikativní schopnosti, empatii
  • pokročilé dovednosti s PC (MS Office, především XLS), výhodou je znalost programu Money S3
  • samostatná jednotka – umíš si řídit a organizovat svou práci, pečlivý/á, zodpovědný/á a časově flexibilní
  • nemusíš znát Zákoník práce nazpaměť, ale musíš vědět, jak jsi poradit, kde co najít a mít alespoň průměrné pracovně-právní vědomosti
  • můžeš nastoupit co nejdříve

 

Získáš od nás:

  • zázemí české strojírenské společnosti rodinného typu
  • pracoviště 15 min autem z Jičína – Osek 113 (Sobotka) a samostatnou kancelář
  • pružné rozvržení pracovní doby
  • 20 + 5 dní dovolené, možnost firemní výuky angličtiny, závodní stravování / stravenkový paušál, příspěvek na penzijní / životní pojištění, odměny za pracovní a životní jubilea, aj. (telefon a notebook je samozřejmostí ;-))
  • mzdu odpovídající tvým znalostem a zkušenostem
  • samostatnou a velice důležitou pozici ve společnosti
  • příležitost být součástí týmu skvělých vedoucích - parťáků, kterým budeš k ruce a ani oni tě nenechají ve štychu, když budeš potřebovat podporu
  • nástup ihned / dohodou.

Pokud tě tato pracovní příležitost zaujala, zavolej nám nebo napiš ještě dnes! Kontakt najdeš tady. Těšíme se, až tě poznáme.